СЪКРАТЕНО ТЪРСЕНЕ
РАЗШИРЕНО ТЪРСЕНЕ

Хронология № O-05082015-121 Дата и час на публикуване: 05.08.2015 13:58

Обществена поръчка: Открита процедура

“Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, Детска млечна кухня и ОДЗ „Буратино“ гр.Суворово”

лице за контакт - Венцислав Райчев - директор дирекция "Общинска собственост и приходи"

тел.- 05153/3333 вътр.406

факс - 05153/2160

email: raichevv@abv.bg

Хронология

  • 02.11.2016 14:44

    Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

    Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 11.05.2016 13:44

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец април 2016г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 08.04.2016 13:47

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец март 2016г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 12.03.2016 8:43

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец февруари 2016г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 04.02.2016 15:37

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец януари 2016г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 14.01.2016 13:48

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец декември 2015г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 10.12.2015 13:37

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец ноември 2015г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 12.11.2015 10:56

    Информация за датата, основанието и размера на всяко извършено плащане по договора

    извършено плащане за месец октомври 2015г.

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 20.10.2015 14:41

    Информация за датата и основанието за освобождаване на гаранция за участие

    Освободена гаранция за участие

    Освободена гаранция за участие, съгласно чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП в размер на 1000,00 лв. на: - "Варна Оборот" ЕООД на основание ПН №716591 от 16.10.2015г. - "Амураа - Консерв- 68" ООД на основание ПН№716590 от 16.10.2015г.

  • 15.10.2015 14:43

    Информация за сключен договор

    Информация за сключен договор с изпълнител на обществената поръчка

    ВИЖ ПОДРОБНО
  • 15.10.2015 14:42

    Договор за обществената поръчка заедно със задължителните приложения към него

    Сключен договор с изпълнител на обществената поръчка

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 23.09.2015 11:16

    Решение по чл. 38 за завършване на процедурата

    Решение за избор на изпълнител

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 23.09.2015 11:14

    Протокол на комисията за провеждане на процедурата

    Протокол №3

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 14.09.2015 15:50

    уведомление

    Уведомление за отваряне на ценови оферти

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 14.09.2015 15:46

    Протокол на комисията за провеждане на процедурата

    Протокол №2

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 08.09.2015 10:08

    Протокол на комисията за провеждане на процедурата

    Протокол №1

    ВИЖ ПОДРОБНО

    ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ

  • 06.08.2015 9:13

    Решение за откриване на процедура, обявление за обществена поръчка и документация за участие в открита процедура

    Откриване на процедура

    ВИЖ ПОДРОБНО